miercuri, 1 septembrie 2010

A venit toamna

Lumea se schimba, afara s-a facut din racoare frig. Deja nu mai merg plimbarile in pantaloni scurti si tricou, trecem la hanorac si pantaloni scurti (ca la astia nu renunt pana nu ninge odata). A inceput oficial anul scolar 2010-2011 (pentru profesori - hahaha). Eu mai am o luna pana ma voi lovi de un nou inceput. Astia mai tinerei mai au doua saptamani de dormit pana la 12 si de stat pe hi5 la ore tarzii. Nu mai e parcul animat de tineri, doar razlet mai vezi cate un grup. Lumea se retrage in baruri (restaurante suna mai elegant), terasele sunt pustii. Nu mai poti dormi cu geamul deschis ca dimineata sa te trezeasca vreun vecin care isi repara masina de 10 ori pe luna. Toate se schimba, parca lumea isi schimba viteza, incetinim.

Cum ziua nu prea am timp sa ma uit la filme, iar seara nici asa, mai pierd cateodata noptile uitandu-ma la filme. Azi-noapte am vazut "The killer inside me" iar alaltaieri am vazut "The Expendables" si "Cop Out". Nu vreau sa umplu blogul doar cu descrieri de filme. Asa ca doar va recomand aceste trei filme. Primul e putin cam plictisitor pentru gustul meu, insa l-am vazut pana la capat. Film politist, investigatii, crime. Insa e interesant. "Cop Out" este genul de film comedie-actiune. Vesnica poveste a unui cuplu de politisti. Merita vazut. "The Expendables" merita toti banii. Chiar daca am vazut si comentarii negative la adresa filmului, eu pot sa spun ca merita vazut. Daca nu pentru actiunea filmului, macar pentru distributia de exceptie. Oricum, un film de nota 10, parerea mea. Mai jos aveti trailere la toate.

Cam asta s-a intamplat in ultimele zile. Aseara am baut o bere, insa am observat ca pe vremea asta nu prea mai merge berea. Asa ca trebuie sa trecem pe altceva. Vin cald? :)


The killer inside me


The Expendables


Cop Out

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu