duminică, 19 septembrie 2010

Vreme de betie

Astazi am dormit si am lenevit cat pentru o saptamana. Am vazut patru filme si am dormit cat pentru trei zile. M-am trezit, la 10 fix - dupa 6 ore de somn (suficiente), am mancat si m-am pus la filme. Intre filme am mai dormit, am mai mancat cate ceva, iar am dormit. Am avut o zi de leneveala absoluta. Chiar as putea definii lenea si tolaneala prin aceasta zi. Afara a plouat neincetat, asa ca alte optiuni nu aveam. Se pare ca a venit toamna.

Daca tot am vorbit de filme, zic sa va spun cate ceva despre legatura mea si a blogului cu filmele. Probabil ati observat ca am inceput sa pun cate un film in fiecare zi, la ora 12. Eu sunt adeptul principiului, un film pe zi tine plictiseala departe. Asa ca nu trece o zi sa nu vad cel putin un film. Daca vad mai multe scriu postarea si o planific pentru o data ulterioara, asta pentru a nu va obosi cu prea multe filme. Astfel, in fiecare zi va aparea recomandarea unui film nou pe blog. Dupa cum am mai spus, orice film aparut pe blog merita urmarit, garantez eu pentru asta.

In ultima vreme tot mai multe persoane cer subtitrari pentru filme. La fel cum cer si melodii. La fel cum dau mass-uri. La fel cum toata lumea lor se invarte in jurul messengerului. Nu inteleg cum o "fiinta" inteligenta (cel putin teoretic), cu o conexiune la internet, mai cere in anul 2010 muzica si subtitrari pe messenger.

Pentru recomandari de filme eu folosesc site-ul CinemaRx (nu imi recomandati altceva ca nu ma intereseaza) iar pentru subtitrari folosesc site-ul RegieLive. Totusi, daca nu esti mare consumator de filme si vrei si tu o subtitrare, google te ajuta imediat. Scrii - sub "nume film" - si iti apare imediat subtitrarea pe care o doresti. In general primul site aparut e RegieLive, pe care il poti folosi cu toata increderea, au cele mai bune subtitrari.

Daca am lamurit si treaba cu subtitrarile, zic sa mergem mai departe.

Cum azi e etapa, astept cu nerabdare meciul Dinamo-Vaslui (20:30). Ca de obicei voi vedea meciul pe net, la o claritate mizerabila. Cam toata lumea a uitat scandalul in care GSP/Digi/Rds (???) a preluat drepturile meciurilor din Liga1, fara a avea acoperire nationala suficienta. Banul cumpara orice pana la urma. In fine.

Si asa a mai trecut o zi. Cateva ganduri aiurea. Maine din nou munca, dar numai cate putin, ca munca in exces strica. Mai sunt doua saptamani pana plec la facultate. Oare e scumpa berea prin Oradea? :) Vremea trece. Berea/vinul curge. Nimic nu sta pe loc. Muzica ruleaza non stop. Somnul e o pierdere de timp. Pana la urma toate se vor opri candva. Pana atunci nu am stare.

O seara palcuta. Hai Dinamo!!!

P.S. Daca vreti sa urmariti meciul Dinamo-Vaslui pe net, puteti face asta aici.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu