joi, 2 septembrie 2010

The Shawshank Redemption [1994] si The Experiment [2010]

Citeam aseara la VisUrat un articol unde recomanda cateva filme. Printre care si "The Shawshank Redemption [1994]" si "The Experiment [2010]". Nu o sa va povestesc prea multe despre ele. In ambele filme actiunea se desfasoara in inchisoare, unde oameni nevinovati sunt pedepsiti pe nedrept.

Initial m-am pus sa ma uit la "The Shawshank Redemption" insa mi-am dat repede seama ca l-am mai vazut si cu toate ca este un film foarte bun, nu este genul la care sa te uiti de doua ori. Cel putin pentru mine nu este un film care merita urmarit de doua ori, chiar daca am vazut multe filme de doua-trei ori, acesta nu m-a determinat sa il mai vad odata. Sa nu credeti ca acest film nu merita vazut, e chiar interesant si cu siguranta va va placea.

In "The Experiment" este vorba de un experiment la care participa cativa voluntari pentru o suma de 14k$, pentru o perioada de 14 zile. Experimentul urmareste sa analizeze care sunt efectele asupra oamenilor a unei situatii reale din inchisoare si cum puterea poate schimba oamenii. Povestea se bazeaza pe un incident de la Universitatea Stanford în 1971, in care printr-un experiment s-a incercat crearea unui mediu identic dintr-o inchisoare pentru a vedea cum reactioneaza oamenii in aceasta situatie. Mai jos aveti trailerele.

Astazi urmeaza sa vad "The Mist" si "The Green Mile".


The Shawshank Redemption


The Experiment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu