luni, 13 septembrie 2010

Luni 13

Discutie:

Elev: Bre, azi e luni 13!
Eu: Asa si?
Elev: Pai e zi cu ghinion.
Eu: De ce mai?
Elev: Pentru ca incepe scoala :(

M-am prapadit de ras cand am auzit asta. Oricum de maine s-a terminat cu distractia pentru elevi, incepe scoala, incepe trezitul dimineata, gata cu iesirile in oras (ca nu ii lasa mamicile) cam gata cu toate, burta pe carte si joc de glezne.

Imi amintesc ce ganduri imi treceau mie anul trecut prin vremea asta. Eram la inceput de clasa a 12-a. Emotii, deastea. Insa au trecut toate atat de repede incat nici nu am apucat sa invat. Nu sunt eu vinonvat ca timpul a trecut atat de repede. Bacul a trecut si el repede, mai greu a trecut perioada de dinainte de bac. Oricum nu va dau prea multe detalii, o sa aflati despre toate astea in urmatoarele postari pe care le voi scrie zilnic despre scoala si invatamantul romanesc in general.

Stiu ca peste doua saptamani va veni momentul in care voi pleca si eu la facultate, alta viata, alta lume. Insa oricum sunt sigur ca va fi mult mai bine, pentru ca nu trebuie sa mai suport fetele unor profesori plictisiti de scoala, pentru ca nu mai fac parte dintr-un sistem vechi, incet, neproductiv, corupt.

Si daca tot incepe scoala, de azi am sa incep sa scriu cate o scurta povestioara sau o scurta postare despre intamplari din liceu, prin ce am trecut, despre sistemul prin care am trecut 12 ani de zile, schimbari, cam despre tot, fara perdea.

Primul episod (daca ii putem spune asa) il veti citi diseara. Intamplarile nu vor fi in ordine cronologica si fara legatura intre ele. Veti vedea mai multe pe parcurs.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu