vineri, 17 septembrie 2010

Daca-i scor, pai scor sa fie

Recunosc in fata marii adunari nationale ca nu am vazut decat prima repriza a meciului Liverpool-Steaua, insa mi-a fost mai mult decat suficient ca sa raman profund dezamagit, din nou. Da, recunosc, prima repriza a fost bunicica si chiar aveam ceva sperante, mai ales dupa egalare si la pauza. Insa ori bateriile s-au terminat prea repede, ori stelistii se vedeau deja cu punctul furat de la englezi. Una din doua.

Cand am vazut cat de fulgerator au primit stelistii primul gol, deja eram sigur ca scorul va fi de poveste. Insa, dupa doar cateva minute (minutul 13 mai exact) speranta a revenit in inimile stelistilor si berea in pahare. Mi-am dat seama ca a dat Steaua gol de galagia pe care o facea vecinul meu, pentru ca eram putin plecat, deja eram convins ca va pierde la scor.

Insa in momentul in care am vazut ca au egalat prin golul lui Tanase, care in mod penibil este ridicat in slavi, am mai avut ceva sperante. Spuneam de golul lui Tanase. Sincer, in fotbal sunt frumoase reusitele, e frumos spectacolul, facem cascadorii, ne dam peste cap, dam goluri de la mijlocul terenului sau din spatele portii, insa daca nu ai castigat meciul, toate acestea au fost in zadar. La fel si golul lui Tanase. Primul gol al romanilor pe Anfield, bla bla bla. Cat a fost scorul? 4-1. Cine a luat punctele? Liverpool. Ce valoare mai are acum golul lui Tanase? 0 (zero).

Pana la sfarsitul celei de-a doua reprize stelistii au mai primit trei goluri, unul marcat din penalty, astfel stabilindu-se scorul final. Liverpool-Steaua 4-1.

Clasament in grupa K:
1. Liverpool - 3pct
2. Napoli - 1pct
3. Fc Utrecht - 0pct
4. Steaua - 0pct

Steaua ocupand un "onorabil" loc 4. Insa golul fenomenal al lui Tanase, face mai mult decat un loc in grupa sau decat trei puncte in clasament.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu