duminică, 26 septembrie 2010

Pe pamant bihorean

Va scriu de la periferia Oradei/Oradiei (?!?) dintr-un fotoliu moale cu o pisica care imi toarce in brate. Am o mica durere de cap (nu e de la palinca de bihor, carcotasilor), probabil e de la faptul ca am dormit cam intr-o parte in autobuz. Da, sunt genul care daca e nevoie doarme si in picioare. Subliniez ca doar daca e nevoie. Am si niste filmulete cu doua pisici extrem de dragalase si amuzante, insa nu mi-am adus cablu de date si nu pot sa le descarc. Nu mi-am adus nici macar mouse si ma chinui cu touchpad-ul asta amarat. Ma gandesc sa joc un CS asa.

Net am de la un modem pe usb de la rcs-rds, care merge realtiv bine. Insa faza naspa e ca se incalzeste nebunia asta mica. Si se incalzeste destul de tare. Eu sper sa nu faca ceva nebunie si sa faca boom.

Maine ma trezesc devreme, trebuie sa fiu primul la universitate. Se repartizeaza locurile in camin. Ma intalnesc de dimineata cu un coleg si sper sa ne puna impreuna in camera. Ca e rau sa bei bere singur.

Cam atat. Ma duc sa ma intind ca sunt tare obosit. Mai am putin de urmarit din documentarul Zeitgeist despre care voi vorbi cand o sa ajung acasa.

O saptamana frumoasa va doresc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu