sâmbătă, 11 septembrie 2010

Traseu 11.09.2010 - 60km

In momentul asta sunt rupt de oboseala. Probabil resimt mai mult durerea articulatiilor si a spatelui decat oboseala, dar tot acolo e. Azi am facut, alaturi de doi prieteni, un traseu cu bicicleta de 60km. (click pe poza pentru marire) Initial traseul trebuia sa aiba 50km dar l-am prelungit neintentionat cu inca 10km. Ce e cu galben pe harta (aprox 10km) e drum facut din greseala. Abia cand am ajuns in Banisor mi-am dat seama ca am luat-o gresit.

Traseul cuprinde urmatoarele localtiati, orase, sate: Simleu Silvaniei - Pericei - Varsolt - Crasna - Marin - Valcau de jos - Boghis - Nusfalau - Simleu Silvaniei. Partea in plus nu o punem la traseu, o socotim doar la distanta.

Intre Marin si Valcau de jos este o portiune in coborare destul de abrupta, drum pietruit, perfect de coborat. In rest traseul e accesibil, dealuri mici si medii, in general drum drept. Am mai facut acest drum anul trecut in vara si acum ne era dor de coborarea de care va spuneam.

Mai jos aveti cateva fotografii. Nu foarte multe si nici de calitate exceptionala, pentru ca am avut doar telefonul cu mine.

P.S. Timp aproximativ, patru ore. Cu tot cu pauze.

In Crasna se lucreaza foarte mult la poduri. Toate podurile sunt in constructie si se ocoleste aiurea peste tot. Asa ca as putea sa pun in seama lucrarilor faptul ca am ratat drumul catre Marin. Si totusi, ca sa nu radeti numai de mine, iata si o poza de pe santier. Rivenarilor?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu