duminică, 12 septembrie 2010

Memorabil



Am pus filmarea inainte sa scriu ceva din doua motive. In primul rand sa urmariti intai filmarea si nu ce scriu eu, pentru ca ceea ce vedeti acolo este ceva cu adevarat memorabil, frumos. Apoi, m-am gandit ca dati play la melodie si intre timp citit si ce scriu eu.

Probabil toti ati auzit deja de celebra piesa Guess Who - Locul potrivit, care este inspirata din melodia lui Moculescu - Noi in anii 2000. Azi, cand am ascultat si am vazut filmarea de mai sus am ramas mut de umire. Probabil nu toata lumea apreciaza asta, insa pentru mine a fost ceva cu adevarat emotionant. Este ca o punte intre trecut si prezent. O punte intre generatii.

Astfel de parteneriate ar trebui facute mai des, sincer. Si, dupa cum spunea si Moculescu, muzica romaneasca mai are speranta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu