joi, 9 septembrie 2010

Trilogia Nasul (The Godfather)

 In sfarsit am reusit si eu sa vad intreaga serie Nasul. Am vazut in urma cu vreo doi ani doar prima parte, insa celelalte doua nu am mai reusit sa le urmaresc si am tot amanat momentul in care sa revad intreaga serie. M-am hotarat ca trebuie neaparat sa vad toata trilogia, asa ca aseara am stat pana la ora 3 ca sa vad si ultima parte. Un film, o capodopera, despre care nu pot sa spun nimic. Pentru ca oricat as incerca nu voi reusi sa explic in cuvinte sentimentele pe care ti le lasa acest film. Sunt sigur ca marea majoritate au vazut deja acest film si stiti ca este cu adevarat un film mare. Daca mai sunt cititori care nu au vazut aceasta trilogie, ii indemn sa il vizioneze tot cat mai curand. Merita fiecare minut.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu