miercuri, 8 septembrie 2010

Belarus - Romania [0-0]

Nu am scris aceasta postare aseara deoarece am asteptat finalul meciului Frantei, iar mai apoi m-am pus la un film (revad seria The Godfather). Pana la urma, ce mai este de spus? Absolut nimic. Nationala asta e prastie de ani de zile, nu de la venirea lui Razvan ca antrenor. Chiar nu am de gand sa comentez meciul. Daca in aceste prime meciuri nu am adunat 6 puncte, ce asteptari sa mai avem. Si chiar daca nu imi convine deloc lucrul acesta, sunt aproape sigur ca nu ne calificam. Asta e, am spus-o.

Dupa cum va spuneam si aici, fotbalistii nationalei stiu sa dea declaratii, sa fie cocosi inainte de meci, insa pe teren sunt invizibili. Exemple sunt multe, dar nu vreau sa insist asupra acestui fapt, va dau doar un exemplu.

Gabi Torje: "Putem castiga totul pana la final."

Baiatu, daca pana la final puteti castiga totul, pana acum de ce nu ati putut?

Asta e, probabil vom vedea inca un turneu final de acasa. Prea multe vedete in tara asta. Prea multe modificari radicale in echipa, astea se fac la pregatire, nu de la un meci la altul.

NEXT: Franta - Romania // 09/10/2010

Belarus - Romania 0-0
Albania - Luxemburg 1-0
Bosnia - Franta 0-2

Clasament

1. Albania - 4pct
2. Belarus - 4pct
3. Bosnia - 3pct
4. Franta - 3pct
5. Romania - 2pct
6. Luxemburg 0pct

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu