vineri, 10 septembrie 2010

Si va plangeti ca e criza

Azi, dupa ce m-am plimbat toata ziua prin oras, dau de o rulota in care se vindeau produse fast food si langa care statea prezentabil un frigider dichisit cu tot felul de bauturi. Eu deja ma vedeam cum savurez o cola rece, avand in vedere ca afara era destul de cald si eu eram insetat rau. Ajung langa frigider, deschid frumos, uitandu-ma la vanzatoare sa nu ma atace. Mai sunt deastea care striga la tine sa nu deschizi frigiderul. Si dupa ce deschid pun mana pe o sticla de suc, cand, ce sa vezi, toate erau calde. Adica frigiderul statea acolo doar de decor. Consuma prea mult curent ca sa il tina in priza. M-am lucat si am plecat, normal ca nu o sa beau un suc cald, intr-o zi calduroasa.

Asta nu am inteles niciodata. Hai ca intelegi ca iarna nu se baga frigiderele in priza. Desi chiar si asta e aiurea. Ca am patit odata sa ma duc intr-un restaurant si sa cer o bere rece si sa mi se dea una clocita ca nu au bere la rece, doar e iarna. Pai berea aia sta inauntru la caldura, eu sunt la fel inauntru la caldura, de ce as bea o bere calda? Plus ca e imoral sa bei o bere calda. Asta sa zicem ca acceptam, ca iarna nu bea toata lumea bauturi reci si atunci nu se merita sa il tina in priza.

Dar vara? Vara mai cand e cald? Am patit odata sa ajung intr-un magazin, afara erau 30 de grade si sa cer un suc rece. Si nu aveau rece, desi erau frigidere in incinta. Cum se poate sa pierzi clienti dintr-o zgarcenie fara margini. In fine, nu sunt eu comerciant. Doar cumparator.

La fel si azi, era o zi calduroasa, chiar daca e toamna deja. Asa ca normal ar fi fost ca frigiderul ala sa fie in functiune. Dar sincer, problema ei. Pe mine nu m-a afectat prea tare. Atat doar ca am mai asteptat un minut sau 200m pana sa iau un suc rece. Insa pe ea a afectat-o. Un client. Si probabil mai multi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu