marți, 28 septembrie 2010

Uitasem...

...cat de frumoasa poate fi Oradea noaptea. Uitasem cat de frumos e pe malul Crisului in amurg. Uitasem ce frumos e sa te plimbi de nebun prin oras, fara o tinta anume. Din pacate am uitat si sa incarc telefonul asa ca fotografii nu am.

Am petrecut doua zile in Oradea si nu am stat o clipa. Asa obosit am venit acasa incat azi am dormit mai mult ca niciodata. Am in schimb cateva fotografii si un video cu doua pisici tare dragute si jucause si cu Rex.

Peste mai putin de o saptamana o sa ma mut de tot la Oradea. Asa ca va promit fotografii cat se poate de frumoase. Inca sper la acel aparat.

Pisicile aristocrate


Rex
In urma cu un an aici era pur si simplu pustiu. Acum e plin de case in toate partile. Cea din mijloc e preferata mea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu