duminică, 5 septembrie 2010

Am imbinat utilul cu placutul

Ieri am dat o fuga pana in sat (de fapt am stat aproape toata ziua) ca sa mai scapam de oras si de blocuri. Am prajit niste ardei si vinete ca sa le punem la congelat pe iarna. Si daca tot trebuia sa facem treaba asta, am zis ca un mic picnic nu strica. 
Asa ca am luat niste aripioare si uite asa am pus si de un gratar. Si cum ne-am simtit tare bine, m-am apucat sa fac si niste poze si daca tot am facut poze zic sa vi le arat si voua.

Asta e casa unde am petrecut momente frumoase, chefuri, betii, momente de neuitat, cateva de uitat, iar casa inca rezista.
Strada unde jucam ascunselea cand eram mic. 
 Asta am muncit.
Asta am mancat.
Prajite pe cel mai mic gratar din lume :)
Si asta e rezultatul.
 Am servit si niste struguri, care sunt aproape copti. Bun ii vinu ghiurghiuliu.
Fantana cu cea mai buna apa din lume :) Are intotdeauna apa, oricat de secetoasa ar fi vara.
Cerul si o floare.
Si inca trei poze interesante.
Cam asta a fost. Am avut noroc de o zi superba si calduroasa. Si avand in vedere faptul ca vremea e tot mai rece, a fost probabil ultima iesire la iarba verde anul asta. Dar sa nu fim pesimisti, poate mai afumam ceva pana la 1 octombrie.

1 comentarii:

Anca Manga spunea...

super fratelo, nu stiam ca esti asa talentat. :)

Trimiteți un comentariu