sâmbătă, 11 septembrie 2010

Eli

Probabil multora dintre voi nu va spune nimic titlul. Am sa incep cu inceputul. Imi amintesc cum in urma cu cativa ani ascultam melodii pe care multa lume le considera aiurea. Nu multa lume auzise atunci de Eli, probabil nici acum nu a auzit suficient de multa lume pe cat ar trebui. Cu timpul a inceput sa devina usor usor celebru, cel putin in grupuri restranse si pe internet, daca nu pe scara larga. Muzica lui a inceput sa se auda seara din masini, iar ceilalti au inceput sa isi schimbe parerea despre Eli. Asta dovedeste faptul ca muzica de calitate se pierde de multe ori fara sa fie ascultata de prea multa lume si dovedeste faptul ca de multe ori lumea asculta muzica "buna" doar pentru ca aia e la moda si aia asculta toata lumea. In fine, sa revenim.

Imi amintesc cum ascultam melodia pentru carcotasi sau Eli - Hip Hop de Timisoara (sunt mai multe) sau de ce nu, Domnisoara din timisoara si altele. Melodiile lui Eli nu se feresc sa spuna pe fata despre nedreptatile din tara asta, despre "vedetele" din muzica romaneasca si multe altele.

De ce am scris aceasta postare? Pai zilele astea am descoperit un videoclip marca Eli, alaturi de George Hora si Mark, primul videoclip Eli (cel putin profesionist) si sper sa nu se opreasca aici. Alaturi de piesa din videoclip a mai scos inca o piesa frumoasa. Aveti mai jos ambele melodii, muzica care merita cu adevarat ascultata.

Eli feat Mark si George Hora - Nu o sa mai fie ce a fost


Eli feat Mark si George Hora - Fiecare face ce vrea

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu