sâmbătă, 11 septembrie 2010

The Notebook (2004)

Chiar daca nu prea urmaresc eu filme gen "dragoste", fiind adeptul filmelor horror, actiune, aventura, de dimineata am vazut un film care m-a marcat cu adevarat. Pot spune ca este cel mai bun film de dragoste pe care l-am vazut, cel mai bun din cele doua. Glumesc, este cu adevarat un film emotionant, care iti aminteste (daca e cazul) de multe lucruri din trecut. Dar cum nu e cazul sa devin sentimental am sa va povestesc foarte pe larg ce se intampla in film. Vreau sa va las sa il urmariti voi.

Filmul ne prezinta o adevarata poveste de dragoste, ne invata faptul ca iubirea adevarata trece peste orice piedici si peste timp. Doi tineri se indragostesc in timpul verii insa sunt despartiti de parintii fetei, deoarece baiatul era sarac. Ei se intalnesc peste ani de zile, cand ea e deja logodita, insa dragostea invinge iar cei doi raman impreuna.

Stiu ca pare un film banal din ceea ce v-am spus. Insa nu v-am povestit finalul si nici foarte multe detalii care fac din film un adevarat film de dragoste, nu doar un alt film siropos. Va recomand cu caldura acest film, iar daca va intrebati de ce nu v-am povestit mai pe larg ce se intmpla, este pentru ca nu vreau sa stric farmecul dragostei (lol).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu