vineri, 3 septembrie 2010

Romania - Albania [1-1]

Spuneam recent intr-o postare despre fotbal, ca in acest sport, nu prea conteaza cum joci, ci conteaza scorul. Cred ca as putea sa scriu pana maine dimineata doar despre esecul asta numit Echipa Nationala de Fotbal a Romaniei. Aceasta iluzie, aceasta fantoma care de atatia ani ne rapeste visele. Avem aceleasi declaratii ale selectionerului, care ne spune constant ca din fiecare meci invatam ceva (macar Razvan e coerent). Totusi, Razvane, as fi atat de fericit sa invatam ceva dintr-o victorie.

Avem aceleasi declaratii fara cap si coada ale fotbalistilor. Totusi, de ce nu raman ei la stadiul de fotbalisti? Adica sa joace prima data, apoi sa se creada vedete. Cu siguranta daca ar fi marcat mai multe goluri decat ei am fi castigat, nu trebuie sa ne-o spuna un jucator, a carui treaba e sa joace, nu sa faca declaratii. In continuare avem aceiasi jurnalisti cu ale lor intrebari stupide, pur si simplu stupide. Chiar nu mai exista in tara asta jurnalisti adevarati de sport?

Avem aceleasi pareri de rau cu care ne-am obisnuit in ultimi ani, avem aceleasi rezultate (care rezultate?!?). Suntem indemnati constant sa trecem peste si sa ne gandim la meciul urmator. Auzim mereu ca vom recupera pe parcurs. Ca ne vom calificat. Ca ei vor suportul nostru. TOTUSI, ce suport sa le ofer eu ca suporter. EU personal nu imi amintesc prea bine un turneu final al Romaniei. Am unele amintiri (ca de mic sunt microbist) insa eram prea mic ca sa retin prea multe. Am aproape 20 de ani si nu reusesc sa imi aduc aminte cu zambetul pe buze de un turneu final al Romaniei. Atunci ce suport sa le mai ofer eu acestor mascarici. Acestor alergatori dupa iluzii.

Totusi, hai sa fim optimisti. Ne calificam. Recuperam pe parcurs. Trecem peste aceasta infrangere (da, pentru mine e o infrangere), dar totusi NE VEDEM LA URMATORUL TURNEU FINAL.

P.S. M-am calmat intre timp. Mie mereu mi-a fost frica de echipele mai mici decat de cele mari. Pentru ca e greu sa te motivezi pentru un meci unde "teoretic" ai victoria in mana si mult mai usor te motivezi si cu alta dorinta joci impotriva Frantei. Raman patriot si pentru a mia oara, fara vreun rezultat, spun HAI ROMANIA.

NEXT Belarus-Romania // 07.09.2010

Romania - Albania 1-1
Luxemburg - Bosnia 0-3
Franta - Belarus 0-1

Clasament

Bosnia - 3pct
Belarus - 3pct
Romania - 1pct
Albania - 1pct
Franta - 0pct
Luxemburg - 0pct

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu