joi, 23 septembrie 2010

Am nevoie de un aparat foto

De ce? Pentru ca nu vreau ca pozele de mai jos sa mai iasa asa. Vreau ceva pe care pot sa exersez arta fotografica, un aparat care sa imi satisfaca nevoile si cu care sa reusesc sa fac fotografii mult mai reusite. M-am saturat de telefoane si de aparate foto compacte. Bani ar fi, chiar daca tocmai m-am scapat de 20 milioane, care le-am dat pe laptop, dupa patru luni de folosire gratuita.

Problema e ca acum incepe facultatea, vreau sa vad cum merg treburile si abia apoi sa incerc achizitionarea unui aparat. Evident ca ma atrage foarte mult Nikon, mai ales D5000, insa care e cam scump. Mult mai ieftin ar fi D3000. Insa evident ca diferenta nu e numai la pret.

Oferte sunt destule. Bani sa fie. Nu am inca un buget, insa am sa incerc ca atunci cand il iau sa fie ceva care sa isi merite banii. Chiar daca nu o sa imi cumpar acum, imi promit ca pana la Craciun imi fac cadou un aparat semiprofesionist. Neaparat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu