joi, 23 septembrie 2010

Manipularea consumatorului

Sa nu credeti niciodata ce vedeti la televizor si in reclame. Picatura nu te tine lipit de tavan copii. Niciun sampon din lume nu indeparteaza matreata pentru trei saptamani. Vrajeala. Cine e productiv la capitolul asta, produce, cine nu, nu. Alcoolul dauneaza grav sanatatii. Asta de fapt e adevarata. In fine.

Ca sa ajung unde imi doream. Explicati-mi voi mie cum e deodorantul ala de te tine fresh 72 de ore. SAPTEZECISIDOUA.

Totul a inceput cu deodorantele care te tin proaspat si placut la miros 24 de ore. Cat de cat credibil. Insa nici aici in totalitate. Da, daca esti o pitipoanca care sta cu fundul pe un scaun moale sau daca esti un "destept" care se plimba toata ziua cu un matiz, masina de firma. Atunci da, protectia aia de 24 de ore e chiar reala. Poate chiar poate fi depasita daca nu te speli.

Apoi au aparut deodorantele care tin transpiratia departe 48 de ore. Deja intindem coarda. In industria deodorantelor e ca in industria lamelor de ras. Ala e mai bazat care are mai multe lame pe lama (?!?). La fel si la deodorante, ala e mai tare care are o protectie mai lunga. Chiar daca e cat se poate de ireala.

Si iata ca am ajuns si la sfarsitul basmului. Mai nou a aparut deodorantul care te protejeaza 72 de ore. Pai cum mama lor de deodorante e asta. In mod normal faci un dus la sfarsitul fiecarei zile, vara. La ce bun o protectie de 72 de ore? Nu cumva prin tampeniile astea incurajam jegul si nespalarea? Ca vine un cocalar si isi cumpara un deodorant minune si nu se spala trei zile ca se simte protejat.

Si daca e pana acolo, oricat de puternic ar fi un deodorant, dupa un efort fizic sustinut oricum mirosi, intr-un fel. Deci te speli. Nu ai nevoie de protectie de 72 de ore. In fine.

Si ne mai miram de ce pute in autobuze si tramvaie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu