miercuri, 8 septembrie 2010

Ardei iute ornamental

Am tot cautat sa vad cum ii zice (in mod stiintific) acestei plante dar nu am gasit. Peste tot ii zice ardei iute ornamental. Am tot cautat sa imi cumpar din nou un astfel de ghiveci (am mai avut in urma cu vreo 2 ani). Avand in vedere ca eu mananc ardei iute la greu si prin magazine sau chiar si la piata, gasesti doar imitatii de ardei iute, din care poti sa mananci unul sau chiar doi la o masa, am tinut neaparat sa gasesc un astfel de ghiveci. In urma cu cateva zile am gasit. Azi i-am testat alaturi de o ciorba. Unul e cam cat o cartela de telefon, insa am reusit sa mananc doar jumatate din el. Pur si simplu e ... iute, asa cum trebuie sa fie.

1 comentarii:

daniel rus spunea...

si eu am un copacel din asta si acum astept sa se coaca. am luat vreo 10 bucati de la cumnatu'meu, dar nu m-au tinut nici o saptamana. eu mancam lejer unul la o masa. si mi-am luat si samanta :D

Trimiteți un comentariu