joi, 19 august 2010

Werlisa WD 5200

Cum zilele trecute am făcut puţină curăţenie printre lucrurile vechi, printre cutiile de la diferite produse (cred că am zeci de cutii, probabil doar în România există politica firmelor că doar dacă duci ambalajul primeşti garanţie, în fine) şi printre tot felul de chestii bune de aruncat. Am găsit un aparat digital (cred că primul aparat digital pe care l-am folosit), adus în urmă cu câţiva ani din Spania (cred). La vremea aia era un apărat destul de bun, chiar şi acum s-ar ţine bine bătrânul, dacă nu ar avea probleme cu alimentarea. 
 
Din câte îmi amintesc am pierdut cablul în urmă cu câţiva ani. De atunci a stat şi s-a depus praf pe el. 
 
Aparatul e aproape nou, bateria la fel. Problema e că nu am cum să îl încarc. Mai jos aveţi câteva fotografii. Aş fi interesat de un încărcător de baterie pentru acel model de baterie, sau un încărcător pentru aparat. 

Am găsit ceva pe site-uri străine, dar nimic în România. Probabil nu se comercializează acest tip de aparat la noi. Aş fi interesat şi să îl vând. Dacă cumva cineva are astfel de intenţii să mă caute pe mail.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu