duminică, 22 august 2010

Mici modificări

Cum ieri a fost zi liberă, nu prea călduroasă, toată ziua am lenevit. Am văzut câteva filme, am făcut puţină (cât mai puţină) curăţenie şi am mai adăugat câte ceva la blog.

Avem aşa. În dreapta sus avem abonarea la blog prin email. Foarte simplu, doar scrii adresa ta de email şi dai abonare. Al doilea lucru care l-am adăugat este formularul de contact.

Desii am adresa de email pe blog, m-am gândit că un formular care să va uşureze munca nu strică. Intraţi pe pagina "Formular contact" de sus şi de acolo va descurcaţi voi.

Cam asta a fost ziua mea de ieri, până pe la oră 8-9. Apoi am ieşi în oraş, poveşti, plimbare, mişcare, deastea. Azi cred că iar am să lenevesc până după masă, poate gustăm o bere spre seară.

O zi bună!

Update: Urmează să adaug două noi câmpuri: "Top comentatori" şi "Ultimele comentarii"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu