sâmbătă, 7 august 2010

Micul grădinar

În urmă cu vreo şase luni, cred, da şase, că era cam frig prin zonă, am pus vreo şase seminţe de mandarin (clementin, lămâi, portocal, nu sunt sigur) în vată pentru a încolţi. Apoi, după lungi aşteptări (încolţesc al dracu de greu) am ales câştigătorul, sâmburele care era mai bine dezvoltat a avut privilegiul de a primi propriul ghiveci, de a stă singur într-un petic de pământ.

Nu prea am eu atracţie către flori şi alte buruieni ornamentale (că are maicamea destule acasă) dar ăsta că e al meu, şi l-am crescut de mic, parcă mă atrage puţin.
 

Şi iată cum a ajung mandarinul meu (să zicem că e mandarin) la respectabilă "vârstă" de 30 de centimetrii:
 
Azi am hotărât, de fapt m-am hotărât după multe dezbaterii cu marii grădinari ai ţării, că trebuie să scurtăm micuţul copăcel, că prea se lungise.
  
După lunga operaţie chirurgicală şi cusături complexe, copăcelul mandarin, a ajuns să măsoare doar jumătate din măreţia iniţială. 
  
Acum sper să se facă o tufă frumoasă şi să nu mai crească aiurea, să fie mic şi frumos. Că nu îmi tre' mie fructe de la el, doar să am un copăcel mic şi cuminte. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu