sâmbătă, 14 august 2010

Să mai avem încredere în bănci?

După furtul banilor din conturile mai multor persoane de la banca din Braşov (ştire), în care un angajat al băncii, ceva direcot de operaţiuni, Otilia Argentina Negrilă (sugestiv), a efectuat operaţiunii ilegale, evident fără acordul clienţilor. După câte se întâmplă în ţara asta. Cum să mai avem încredere în bănci?
 
 Evident, din punct de vedere teoretic, la bancă banii sunt asiguraţi deci în siguranţă. Teoretic. 
 
Dar intervine psihologia umană. Luăm exemplu cazul meu. Chiar dacă folosesc deseori cardul la cumpărături, chiar dacă am cumpărat lucruri de pe internet şi rareori scot bani de pe card (doar pentru bere, că la baruri nu au cititor de carduri), deci sunt utilizator al cardului nu al banilor cash, în urma acestui incident şi a atâtor alte lucruri care se întâmplă în ţara asta, încep să simt nevoia să am banii în buzunar.

De ce? Nici eu nu ştiu sigur, dar cred că undeva, în subconştientul meu, simt nevoia să am banii în siguranţă. Chiar dacă, teoretic, la bancă sunt în siguranţă, eu tot simt nevoia să îi scot de acolo. Acum mă lupt să trec peste asta. Cred că îmi trece în următoarele zile.
 
Dar totuşi rămâne întrebarea. Să mai avem încredere în bănci?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu