luni, 9 august 2010

Am văzut şi Pistruiatul

 Am văzut şi Pistruiatul într-un final. Da ştiu, cam târziu m-am trezit. Dar mai bine mai târziu decât niciodată. Eu am tot văzut în ultimii ani pe la tv diferite episoade (care mi-au plăcut foarte mult), însă chiar nu am căutat să văd câte episoade sunt, ce şi cum.

Ieri am făcut rost de toate cele 10 episoade.
Am dat drumul la primul episod cu gândul ca apoi am să mă apuc de treabă. La fel am zis şi la celelalte nouă episoade, rezultând astfel un maraton de film de 6 (şase) ore (35 minute/episod X 10).

Sunt foarte puţine filme care pot să mă ţină atâta timp în faţa calculatorului, fără pauză, Pistruiatul e unul dintre ele şi îmi pare rău că am aşteptat până acum să îl văd tot. 
 
 Acţiunea filmului cred că o ştiţi cu toţii aşa că nu are rost să vă plictisesc. Chiar m-am întristat când i-am zis unui prieten că mă uit la Pistruiatul, iar el mi-a răspuns că nu ştie filmul (bine că ştim de Twilight şi Harry Potter). 
 
 Totul a fost foarte bine gândit, momente comice, acţiune, un film foarte bun pentru vremea sa şi care mai rezistă şi azi. Singurul lucru care m-a dezamăgit a fost finalul, puţin cam sec sincer să fiu. Dar în rest mi-a plăcut, altfel nu stăteam şase ore să mă uit la el. 
 
 Şi să nu uit să precizez, de asemenea mi-a plăcut cum a jucat Sergiu Nicolaescu. Vremurile tinereţii lui, bun actor, bun regizor. Păcat de final, cum am mai spus.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu