sâmbătă, 28 august 2010

Urasc tara asta

Poate v-ati intrebat de ce nu am mai scris nimic de miercuri. In primul rand am avut o gramada de treaba, iar in al doilea rand de miercuri mi-a cam pierit cheful de orice, astfel incat dupa ce imi terminat treburile, nu aveam chef de nimic. Doar de cate o iesire ca sa mai uit de prostia care ne guverneaza.

Probabil ati auzit cu totii de imbecila OUG 58/2010, cea care vizeaza persoanele platite cu drepturi de autor sau persoanele fizice autorizate. Eu sunt angajat cu un contract comercial sau contrat de colaborare si abia miercuri am fost anuntat ca ma incadrez si eu in aceasta tampenie. Mai multe nu vreau sa comentez despre prostia asta. Se pare ca s-a prelungi termenul pana pe 31 si sper sa reusesc sa depun si eu acele declaratii si sa platesc.

Desi mi se pare o prostie, n-am de gand sa intru in ilegalitate. La fel ca majoritatea din tara asta, vrem sa platim, chiar daca platim deja impozit, suntem de acord sa le dam milogilor alti bani in plus. Insa totusi, sa nu fim umiliti si purtati pe drumuri in halul asta. Eu trebuie sa fac un drum (sper ca doar unul) pana la Zalau, pentru ca toate astea se pot plati doar la caseriile din resedinta de judet.

Noi platim deja un impozit de 16%, adunand inca 16.5% cat mai trebuie sa platim acum, rezulta ca la un salar de 1000 RON platesti statului 325 RON. Insa noi nu vom primi niciodata somaj si nici nu cred ca ce platim la pensii sau la sanatate ne va ajuta vreodata cu ceva. Oricum, am sa discut mai pe larg despre problema aceasta dupa ce voi rezolva cu totul si am sa va prezint mai multe date. Deocamdata nici eu nu stiu prea multe. Sper sa se termine totul cu bine.

Azi mi-am mai revenit, am vazut doua filme (The Village si Changeling), am lenevit pe acasa, mai ales avand in vedere ca azi noapte a plouat si a fost o zi racoroasa numa buna de stat in casa. Am ajutat si eu putin prin bucatarie si am tras si un bine-meritat somn, dupa o saptamana ingrozitoare. Promit ca nu mai trece o zi fara sa scriu nimic, acum a fost o exceptie. Un weekend placut in continuare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu