luni, 23 august 2010

Să ne batem poporul

Să ne batem poporul, la propriu, nu doar la figurat, aşa cum se întâmplă de câteva luni încoace. Se pare că vineri seara Traian Băsescu a petrecut alături de familie într-un restaurant de lux (care criză Dorele?). Când a ieşit din restaurant un anume domn (avocat) se pare că i-ar fi adresat injurii primului om în stat.

Până la urmă ce i-ar fi putut adresă, sigur nu îi putea spune: "respectele mele", sincer acum. Oricum, să zicem că această ieşire a avocatului a fost reală şi preşedintelui i s-au adus prejudicii morale. Până la urmă e preşedinte. Un preşedinte da un astfel de exemplu? Adică să îi dea o palmă omului. Cum? Nu ştiaţi că i-a dat o palmă după ce s-a simţit ofensat? Aflaţi acum. Băsescu i-a dat o palmă avocatului. Există atâtea metode legale pentru un om decent, totuşi, pentru un preşedinte, pentru a răspunde acelei injurii. Dar nu cu o palmă. 
 
Până la urmă cine suntem noi să ne punem cu preşedintele, sau cine e acel domn, chiar avocat fiind, ca să se pună cu preşedintele. Până la urmă e declaraţia SPP-ului împotrivă unui avocat. Cine credeţi că o să câştige?
 
Oricum, eu m-am lămurit. Avem atâtea dovezi că avem un preşedinte agresiv, atât din punct de vedere verbal cât şi fizic. Exemple sunt destul. Îmi vin acum îmi minte doar câteva. Ieşirea în care a făcut-o pe o ziaristă ţigancă împuţită, apoi filmuleţul în care loveşte un copil (chiar dacă a fost atât de controversat), şi multe alte ieşiri necivilizate ale preşedintelui. 
 
Cum aţi putut să îl votaţi a doua oară?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu