marți, 31 august 2010

The Unborn [2009]

Inca un film care mi-a placut foarte mult. Probabil va intrebati cum de mie imi plac toate filmele despre care scriu. Problema e ca nu am cum sa scriu despre cele care nu imi plac. In primul rand ca nu trec de minutul 15, sa zicem maxim 30. MAXIM am spus. Si daca nu imi place nu ma uit, si daca nu ma uit nu pot sa vorbesc despre el. Sa revenim.

Am vazut aseara, pentru ca de obicei seara ma uit la filme si The Unborn. Este vorba despre o fata (draguta de altfel) de 19 ani, orfana de mama, care se lupta cu un spirit malefic care se spune, este captiv intre lumi. Si incearca sa vina in lumea aceasta printr-o persoana care are un frate/sora geaman/a. Mama fetei s-a aflat in aceasi situatie, la fel si bunica ei.

Ea afla ca a mai avut un frate, insa care nu s-a nascut, murind in uter. Mama ei s-a sinucis pentru ca nu mai putea sa lupte cu spiritul care acum o bantuie pe fata. Totul se invarte in jurul fetei, care ramane tot mai singura, prietena ei cea mai buna fiind ucisa, la fel si bunica sa.

Fata se lupta acum sa scape de el prin diverse metode. Incercand in final un ritual de exorcizare, ajutata de prietenul ei, de un preot (sau rabin) si mai multi voluntari. Un film care te tine in suspans si chiar te face sa tresari in unele momente. Nu este genul de film plin de sange, ci care te sperie intr-un mod, "civilizat", evident e un termen foarte fortat aici. Merita vazut, categoric.

Urmariti trailerul...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu