duminică, 22 august 2010

Atenţie, astfel de persoane trăiesc printre noi!

1. Un prieten a cumpărat un frigider nou pentru casa lui. Ca să scape de cel vechi, l-a pus în faţa casei cu un carton pe el, pe care scria: "E gratis, dacă îl vrei, ia-l acasă."

Patru zile a stat frigiderul acolo şi nimeni nici măcar nu s-a uitat la el. A realizat că oamenii erau prea neîncrezători în această ofertă. Aşa că a decis să schimbe cartonul: "Frigider de vânzare cu 100 ron."

A doua zi cineva l-a furat.

2. Într-o zi mergeam pe plajă cu nişte prieteni când deodată cineva a ţipat: ”Uite o pasăre moartă!” cineva s-a uitat în sus spre cer şi a exclamat: "Unde, unde?”

3. Luam prânzul într-o cafenea, când fără să vreau am auzit-o pe angajată că vorbea despre o arsură pe care a făcut-o la sfârşitul săptămâni când mergea spre plajă cu maşina. A condus cu ea decapotată, dar nu credea că se va arde pentru că era în mers.

4. Sora mea are un fel de cuţit în maşină care este special pentru a tăia centura de siguranţă în caz că rămâne blocată din cauza unui accident. Ea îl ţine în portbagaj.

5. Umblam cu un prieten când am văzut o femeie cu un cercel în nas, de care era ataşat un un lănţişor până la cercelul din ureche. Prietenul meu a zis" ”Nu se va rupe lanţul de fiecare dată când va întoarce capul?" A trebuit să-i explic că nasul şi urechea unei persoane rămân la aceiaşi distanţă una de cealaltă indiferent în ce direcţie va întoarce capul.

6. Nu mi-am găsit bagajele în zona pentru bagaje din aeroport. Aşa că am mers la biroul bagaje pierdute şi i-am spus femeii de acolo că bagajele mele nu au apărut. Ea a zâmbit calm şi mi-a spus să nu îmi fac griji deoarece ea este pregătită şi instruită profesional şi că sunt pe mâini bune. ”Acum” m-a întrebat ea: ”A ajuns avionul dumneavoastră?”

Ei trăiesc printre noi! Din păcate, nu doar trăiesc printre noi, dar se şi reproduc!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu