joi, 23 septembrie 2010

La frizer

Stiti si voi ca la frizer se discuta cele mai arzatoare probleme ale tarii. Aici orice suflet apasat de probleme se descarca in fata oglinzii, mai ceva ca la psiholog. Daca ai noroc sa stai in asteptare alaturi de doua babe, e posibil sa afli tot ce misca, a miscat sau va misca in cartier din urma cu 10 ani pana prin 2025. Daca Basescu ar mai fi mers la frizer sa isi aranjeze celebra suvita, probabil am fi fost prima tara iesita din criza. Dar cum marinarul a taiat suvita si probabil cu ea si inteligenta, suntem in sistuatia care suntem.

Si sa ajung si unde imi doream. Ieri am fost si eu ca tot omul pletos, adica ala cu mult par (pe cap), la frizer. Si astazi era ziua in care se discuta despre elevii, copiii in general, din ziua de azi. Discutie lunga, neinteresanta, nu are rost sa o reproduc. Insa am spicuit o replica tare, care isi merita locul la rubrica "intelepciune din popor."

Nu e o problema ca elevii intra si stau prin baruri, problema e cum ies!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu